GURME'S BLOG

RUBY SALAD (8 Kişilik)

Et veya Tavuk yemeğinin yanina.

DSC_0998

 

 Malzemeler

  • 4-5 tane küçük pancar
  • 1 küçük çok ince ince doğranmış mor lahana
  • 1 küçük çok ince ince doğranmış  kırmızı soğan
  • 4-5 avuç karışık hazır salata (mix baby greens)
  • Beyaz peynir
  • susam yada iç çekirdek ( isterseniz)

Sos: 1 yemek kaşığı sevdiğiniz cins hardal (ben kozliks aci sarmısaklı kullandım-dijonda olur) 2 yemek kaşığı sirke (ben white balsamic kullandım), 2 yemek kaşığı limon suyu, tuz, karabiber ve 1/4 bardak zeytinyağı. Hepsini karıştırın isterseniz miktarları azaltıp artırabilirsiniz, ben hiç verilen ölçülere uymam dah fazla limon suyu ve hardal koydum yaparken.

 

Yapılışı

Kesinlikle tarife sadık kalamadım asıl tarifte pancarlar zeytinyağı,tuz, taze kekik yada defne yaprağı ile folyo içinde fırında 400 derecede 1 buçuk saat pişiriliyor. Ben dilimleyip, tuz ve zeytinyağı koyup  buharda haşladım.

  1.  Ince doğranmış kırmızı soğanları ve lahanaları bir kapta karıştırın bir kenarda bekletin.
  2. Servisten bir saat önce pancarları ve sosun yarısınıda ekleyip şöyle bir karıştırın. 
  3. Servisten önce yeşil salatayı beyaz peynir, hardalli sosun kalanı ile karıştırın ve en üstüne bir tarafta beklettiğiniz pancarlı karışımı serpiştirin. 
Yorumlar kapatıldı.