GURME'S BLOG

LORLU BAGET

1 Yorum

DSC_0310

MALZEMELER

  • 1/2 bardak chives (bir çeşit yeşil soğan)
  • 2 yk. ince kıyılmış kuru badem
  • 1/4 bardak zeytinyağı
  • tuz
  • 1 bardak ricotto (lor) peyniri
  • 12 tane ince dilimlenmiş Prosciutto yada cooked ham yada sevdiğiniz bir çeşit salam yada pastırma
  • 1 kutu Grissol crispy bagets (hangi çeşitini seviyorsanız, ben rosemaryli aldım)

  1. Bademleri mutfak robotunda çekin.
  2. İçine chives’ları (frenk soğanı) atın ve 1 dk. daha bademle beraber çekin.
  3. Zeytinyağınıda ekleyip tekrar iyice sos kıvamına gelene kadar çekmeye devam edin. Aparatifleri hazırlayana kadar buzdolabında tutun.
  4. Baget’lerin üzerine hafif tuzladığınız lor peynirini sürün
  5. Lor peynirinin üstüne yarım tatlı kaşığı soğan sosu ve onunda üstüne cooked ham yada sevdiğiniz çeşit salam parçaları koyun.
One thought on “LORLU BAGET

  1. Banucugum hersey harika idi cok tesekkurler… Bu tarifini de denedim cok pratik ve leziz. Bana chives falan ugrasmak biraz zor geldi onun yerine pesto sos ve keci peyniri uzerine de dedigin gibi pastirma denedim. Ellerine saglik.. Guzel leziz ve pratik tariflerini sabirsizlikla takip ediyorum…
    Birben

Bir Cevap Yazın

