GURME'S BLOG

KABAK TATLISI

2 Yorum

DSC_0591

MALZEMELER

  • 2 kilo kabak   ( Torontoda yaşayanlar- butternut squash iyi bir alternatif )
  • 2  1/2 su bardağı şeker
  • 1 yada 2 tarçın çubuğu
  • 1 paket vanilya (sıvı vanilyanız varsa 4-5 damla)


  1. Gece yatmadan önce kabakları soyun. iki parmak kalinliginda dograyin
  2. Yayvan bir tencereye bir kat kabak bir kat şeker, bir kat kabak bir kat şeker şeklinde dizin. Sabaha kadar kabaklar suyunu bırakacak.
  3. Sabah kalktığınızda en kısık ateşte, vanilya ve tarçın çubuğunu ekleyerek kabakları  pişirin
  4. Misafir gelene kadar buzdolabında bekletin.
  5. Servisten önce üstlerine parçalanmış ceviz ( ben pecan kullanıyorum) dökün.

Not; Ben tatlılara her zaman normal tarifinden biraz daha az şeker koyuyorum. Sizde miktarı kendi isteğiniz doğrultusunda azaltabilir veya çoğaltabilirsiniz.

2 thoughts on “KABAK TATLISI

  1. Görüntü çok güzel elinize sağlık…

  2. Banucum ellerine saglik. Bir puf noktasi eklemek istiyorum; butternut squash salatalik soyacagi ile cok guzel soyulabilir. Ancak kabugun altindaki yesil damarlar kaybolana kadar ayni yerden 2-3 kere gecmek gerekebilir.

Bir Cevap Yazın

